odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

wtorek, 13 października 2015

weekend w Gdańsku - część I


Spędziłam go w towarzystwie córek. Było cudownie. Już umówiłyśmy się na następny.
Dużo zwiedzania, atrakcji, rozmów, śmiechu, radości ...... i te męczące DOJAZDY !!!!
Na szczęście na Starówkę Gdańską miałyśmy 15 min piechotką.
Kolejny raz cieszę się, że mieszkam w takim mieście, w którym wszędzie jest blisko :)
Dzisiaj zapraszam do Muzeum Bursztynu
Zdjęcia, to niewielka część ekspozycji.

Patrzcie i podziwiajcie :)
















 KONIEC   ♥  części I

  ........pozdrawiam .......... miłego tygodnia ..........





                                                                      ........ Kryska  ♥ 

18 komentarzy:

  1. Bransoletki, piękne, jak Twoje :) Odpoczywaj miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rzeczy 😊. .mnie najbardziej podobają się te z 3.zdjęcia od góry. .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co oglądać. To akuratnie współczesna sztuka, ale jak piękne są ekspozycje sprzed lat, bajka:) pozdrawiam

      Usuń
  3. No to zawitałaś w moim rodzinnym mieście :) Mam nadzieję, że Ci się podoba w Gdańsku. Jakaś kawka?
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdańsk piękny. Odświeżyłam sobie obraz Gdaańska na następnych dzieści lat. Dziękuję za zaproszenie, ale właśnie wróciłam, pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Myślę, że zainspirowała Cię piękna biżuteria z bursztynem i już masz w głowie wiele projektów, które niebawem zaczniesz urzeczywistniać. Czekam na nie. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbyś pojechała po garść inspiracji? A może zaprezentować swoje dzieła? Najważniejsze, że to czas spędzony z uśmiechem na twarzy, i ciepełkiem w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki czas z córkami .... bezcenny :)
    A w Gdańsku same cuda ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak - przyjemnie jest spędzić czas z córkami.
    A bursztyny - cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wycieczka ,bardzo bym chciała kiedyś pojechać do Gdańska .
    Przecudowne te bursztyny .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Krysiu za wspaniałą wycieczkę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super taki spacerek z pociechami....Bursztyny urocze....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka razy pomieszkiwałam w Gdańsku. Jestem zakochana w tym mieście, a dokładniej mówiąc - w Starówce. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To po prostu niemożliwe ,że nie spotkałyśmy się. Morze nasze duże, nie wiedziałam ,że właśnie jedziesz do Gdańska,wielka szkoda.Ciesze się,że odpoczęłaś i przyjemnie spędziłaś czas z dziewczynami, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne bursztyny. Takie rodzinne wypady są super. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne miejsce, do tego w Dobrym towarzystwie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już dawno stwierdziłam, że nigdzie nie ma tak pięknej, złotej lub srebrnej biżuterii z bursztynami, jak w Gdańsku. Miałyście co oglądać, dzięki za zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...