odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

środa, 25 lutego 2015

pytanie ..........


Dzisiaj znowu wspólne dzierganie i czytanie. Jak ten czas leci. Przecież dopiero pisałam taki post.
Nie ma co się nad tym tak bardzo zastanawiać, bo i tak nie mam wpływu na umykające dni.
Dziergam więc czapkę i czytam, powoli, ale czytam.... w ramach zabawy u MAKNETY


W związku z czapką 

Pytanie :

 Co robię źle, że wychodzi mi to wszystko na ukos. (nadmieniam, że nie przekręcam oczek) ?
Ścieg, to dwukolorowy ścieg patentowy.

Całkiem może być, ale szczerze przyznam, iż licze na to, że jak skończę i zdejmę robótkę z drutów, to się robótka samoczynnie wyprostyje:)
Czytam wolno moją perełke, bo codziennie, kilka godzin przed południem bawię się :)
                                                                              ♥ 
                                                                              ♥ 




z pewną młodą damą w takie różne smieszne zabawy :)))

                                                                         ♥ 
                                                      I to uż wszystko na dzisiaj..........
                                                     ......... serdeczności
                                                             ................. kryska ♥ 

30 komentarzy:

  1. Niestety, w problemach nie pomogę, nie wiem co to za wzór jest na czapce więc nie wiem dlaczego się skręca... ale skręcony ciekawie wygląda więc jeśli się nie wyprostuje, to zawsze można twierdzić, że taki był zamysł artystyczny:-) Natomiast Google+ to całkiem nie moja bajka...
    Ale zdjęcia podziwiam, mała Hania jest bardzo wdzięcznym pochłaniaczem czasu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie skręcenia wyglądają ciekawie. Urocza wnusia, fajnie jeżeli masz ją tak blisko codziennie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mam ją tak blisko i tak często:)

      Usuń
  3. Hania jest cudna, a jakie ma piękne włosy:-) Wydaje mi się, że skręcanie to wina wełny:-) Ale pewności nie mam. Co do obserwowania, mi udaje się zawsze. Klikam dokładnie tak jak Ty. W okienku, gdzie wyśweitla się napis ,,obserwujesz publicznie, zaznaczasz opcję ,,gotowe", chwilę czekasz, pojawia Ci się okienko obeswerwatorów z 1 osobobą ( czyli tobą więcej) i jesteś na stałe. Co do zdjęcia- nie wiem, mi wyskakuje to, które miałam ustawione w blogerze:-) Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu nawet nie wiem skąd ci wyskakuje takie okienko?? ja jak mam chęć obserwować jakiś blog-to nad istą obserwatorów jest na niebieskim pasku napis DOŁĄCZ SIĘ DO TEJ WITRYNY..a zalogować się możesz tylko na blog,ktorego jesteś już obserwatorką:)) zez zdjęciami też tak miałam-musi być naprawdę mała rozdzielczość-bo nie wchodzą
    Wnusia słodziutka:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałąm ,że tak ma być ukośnie :-)

    Oprócz logowania na Google, to klikasz na Dołącz się do tej witryny
    jest nad obserwatorami taki niebieski pasek, to chyba wiesz ?
    A potem pojawia się okienko Obserwuj społeczność np Klub Kota Jasna 8.
    Klikam obserwuj.
    Robisz tak ?
    Na zdjęciach nie widać tych okienek.
    Inaczej nie da rady, chociaż mnie się zdarza od czasu do czasu trafić
    na takie blogi ,że nie da rady obserwować i już.
    Takie nowsze blogi.
    Ponoć Google likwiduje Obserwatorów od paru lat stawiając na Google+,
    ale ludzie wolą stary gadżet, którego już w nowszych blogach nie ma.

    Zdjęcie to chyba zależy jednak od wielkości,
    Ja tez ciągle mam takie problemy
    ale staram się zmniejszyć aż do skutku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ukośny wzór na czapce bardzo fajnie wygląda, a jak się nie wyprostuje, to możesz powiedzieć, że tak miało być.

    OdpowiedzUsuń
  7. I nawet pomóc już nie mogę... bo dziewczyny odpowiedziały Ci na pytania, na które znałam odpowiedź :-)
    Wnusia cudna :-) Piękne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór wygląda ciekawie, dla mnie może tak zostać, ale to skręcanie to chyba wina włóczki.
    Hania jest śliczna, miło patrzeć, jak urosła. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka wygląda super. I nawet z tym przekręceniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu, żeby wstawić zdjęcie do profilu, to musi być ono bardzo małe. W moim przypadku było to zdjęcie o wymiarach 250 na 250. Pomniejsz i przytnij zdjęcie do takich rozmiarów i może wtedy uda Ci się je wstawić. Ja to robiłam już jakiś czas temu, więc nie wiem, czy teraz coś się w blogerze nie pozmieniało. Jednak spróbuj, może się uda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś udało mi się wstawić zdjęcie, ale chciałam wymienić na nowe...no i kicha:(

      Usuń
  11. Ja nie wiem co robisz źle, ale to złe nawet ładnie Ci wyszło. Myślałabym, że tak miało być, ale mi w pracach na drutach nie można ufać :)

    Hania jest super, taka mała duma babci na pewno :)

    wysyłam buziaka, cmok cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka może mieć skosy Krysiu, chyba nawet lepiej będzie się głowy trzymać. Mała księżniczka nie wiadomo kiedy urosła, chyba ma dobry apetyt i kłopotu z nią nie masz. Troszeczkę zazdroszczę, bo w mojej rodzinie tylko chłopcy się rodzą. Ja też mam problemy z obserwowaniem niektórych blogów, zwłaszcza tych, na których te same zdjęcia występują wielokrotnie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ma śliczne te pyzolinki:) Bawcie się ile wlezie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myslałam ze tak ma być na tej czapce bo wygląda to ciekawie ,a zabawa z młodą damą na pewno jest priorytetem, czytanie może poczekać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten priorytet i wszystko inne jest mniej ważne:)

      Usuń
  15. Krysiu, nie mam pojęcia skąd się wzięły skosy w Twojej czapce, ale wyglądają świetnie. Może tak wychodzi wzór patentowy w okrążeniach. Zawsze jak robię w okrążeniach mam wrażenie,że widać na całości lekki skręt udziergu. Może to efekt ruchu wirowego kuli ziemskiej. Trzeba by spytać dziewiarek na południowej półkuli, czy im się przypadkiem w drugą stronę nie skręca. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie doszłam do takiego samego wniosku i chyba poświęcę najbliższego posta temu zjawisku:))) Chodzi oczywiście o dzierganie w okrążeniach:)))) Dzięki za podpowiedzi , Chętnie zakoleguję się z dziewiarką z południowej półkuli:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz fajną towarzyszkę zabaw.
    Co do czapki to nie mam pojęcia, nigdy nie robiłam ściegu patentowego na okrągło. Ale i tak wychodzi fajnie.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...