odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

piątek, 7 marca 2014

Pierwsza lalka :)))

Oj...dawno nie dawałam znaku życia.
Przez ostatnie trzy tygodnie większość wolnego czasu pochłaniała mała Hania.
Przewijanie, kąpiele, przytulanie, wietrzenie.... itd, itp.
Dzisiaj rano Hania skończyła miesiąc  
Przygotowałam dla niej prezent.....pierwszą LALKĘ
Od dłuższego czasu myślałam o uszyciu lalki stojącej. Teraz nadarzyła się okazja.
  Przyznam, że trochę się przy niej napracowałam
Wszystkie ubranka są zdejmowane ( poza butami)
Mam w planie uszyć buty zdejmowane, ale to musi poczekać
Na chłodniejsze dni ...sweterek
z kapturkiem
pantalony z różowymi troczkami
Lala potrafi też siedzieć ( ma niezłą ruchomość w stawach....pozazdrościć :)
                                                              ♥
Muszę ją dopracować
                                                                   ♥
Lalka stoi samodzielnie...musicie uwierzyć mi na słowo
Jest dość duża. Mierzy 39 cm
Myślę, że jak na pierwszy raz.....to wyszła całkiem nieźle :)
 ♥ I to już wszystko na dzisiaj.
Jestem bardzo ciekawa co u Was....jutro pozaglądam :)
Pozdrawiam najserdeczniej, do miłego :)
   kryska  

44 komentarze:

  1. Skoro pierwsza prezentuje sie tak cudownie to jakie beda nastepne!!!!! jest fantastyczna, butki po prostu wymiataja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezent dla małej księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś 150% Babcią, nie każdej wpadłoby do głowy zrobić własnoręcznie taki prezent. Lalka cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Biję brawo! Jest śliczna, jedyna, niepowtarzalna. I jak się babciu bawiłas, kiedy ja robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Lala cudowna i jakie ma fajne, kolorystycznie wiosenne ubranko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna, szczególna taka kiedy robiona dla Wnusi , taka praca to chyba sama przyjemność :)
    ech cudowny to czas dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu jeszcze chcesz dopracowywać????? Genialna jest, śliczna i urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chapeau bas! Jestem zachwycona Twoim dziełem. Mało, że lalka jest pomysłowa, pracochłonna, bardzo starannie wykonana, to przede wszystkim jest piękna. Czy ma już imię? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem na pewno, że będą następne.To wciąga niemiłosiernie, ale jest cudowne. Piękna strojnisia taka wiosenna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetna .... podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała lalka, śliczna i miękka, ma piękne warkocze i ubranko. Jeszcze trochę będzie musiała poczekać, zanim Hania ją przytuli, ale popatrzeć już może. Pozdrawiam Babcię i Hanię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! pierwszy raz??? a wykonałaś lalę jakbyś już zrobiła ich dziesiątki. Mi się podoba, jest przeurocza. Podziwiam, pozdrawiam i zapraszam http://elizaart-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale urocza lalunia!!! Super!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wnusia będzie miała taki prezent od serca i zrobiony z sercem ...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny prezent dostanie :)
    pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna, a jakie lico ma urocze... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jest!!! Jestem pod wrażeniem :)!!!! A garderoba świetna, w fajnej kolorystyce!!! :)Sama bym w takich ciuszkach chodziła!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Extra ta lala Ci wyszła extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak,babciowanie bywa absorbujące ;) Lalka jest fajna ,nie wiem co chcesz dopracowywać,dla mnie bomba:))A druga "bomba" to sweter który dopiero teraz obejrzałam (też mam poślizg choć "babciuję"głównie przez Skype :)) i od razu wpisuję na listę rzeczy do zrobienia:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Lala rewelacja ,no i ja nie wiem co tu dopracować jak jest super .
    A sweterek i majtochy bomba .

    OdpowiedzUsuń
  21. Najcudowniejsza lala, jaką kiedykolwiek widziałam:) Oj, sama chciałaby być małą dziewczynką dla takiej lali:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna lala !! Pięknie ubrana,a te pantalony z różowymi troczkami super :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Lala obłędna. Kapitalny pomysł, no i jakie ciuchy ma na starcie owa lala.
    Jestem pod wrażeniem
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza, ale super ją zrobiłaś i pięknie pokazujesz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. CUDOWNA! Prześliczna lala. Jesteś mistrzynią - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Laleczka fantastyczna! Zdrówka dla malutkiej Haneczki! Jesteś fantastyczną babcią!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna laleczka:) I to niby ma być Twoja pierwsza? Wg mnie doskonała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. wielkie brawa!! Lalka prześliczna i jak na prawdziwą damę przystało, przygotowana na każdą okoliczność, żadna pogoda jej nie straszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lala WIOSNA! Śliczna, i pewnie stanie się ulubionym przytulakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, taka fajna, pastelowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna Babcia z Ciebie :)Lala prześliczna napatrzeć się nie mogę!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. No babuniu cudowna....Taka wiosenna...Pa....

    OdpowiedzUsuń
  33. Lalka cudna , pięknie wykonana i gustowne ma ubranka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudowna jest. Piękna i wiosennie ubrana. Nie przyszłoby mi nawet do głowy, że mogłaby się nie udać. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję takiej wspaniałej lali :) Jeśli tak wygląda pierwsza, to co będzie dalej ;)
    I jak ten czas szybko leci, już miesięcznica...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna lalka i nikt takiej samej nie będzie miał :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lala jest wspaniała. Ty masz złote ręce Krysiu !

    OdpowiedzUsuń
  38. Sliczna! Cudowny prezent na pierwszy miesiac :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To nie może być pierwsza! nikt tak nie szyje na poczatek , ona jest cudna , tez taka chcę !

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest słodka!I jeszcze ta wiosenna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodka jest! A Ty dziś świętujesz? Jak tak, to wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj, widzę Krysiu, że będziesz dziergająco szalała z prezencikami, hihi
    Prześliczna lalka - ekstra buciki, hihi:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna laleczka. Super wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...