odwiedziło mnie

etykiety

agat (2) amazonit (1) anioł (51) babcine kwadraty (22) bawełna (1) beanie (1) beret (2) bezrękawnik (1) biżuteria (17) bluzka (2) bluzka z krótkim rękawem (2) błogie lenistwo (8) bransoletka (13) bransoletki (2) brioche (3) bursztyn (1) Cała Polska Dzierga Piórkowe Sweterki (5) cardigan (1) chevron (7) chusta (34) CPDPS (4) Cukiernia pod amorem (1) czapka (34) czapka i komin (2) czapka z pomponem (1) czapki (2) czapki z pomponem (2) dekoracje (1) delight (1) dla dzieci (4) dodatki (1) entrelak (22) filcowanie na sucho (3) fluoryt (1) girlanda (1) golf (3) groszek pachnący (1) haft krzyżykowy (30) haft płaski (10) handmade (44) handmade with love (12) i-cord (1) jesień (2) k ♥ studio handmade (23) k studio handmade (1) kamienie ozdobne (4) koktajle warzywne (1) kołowiec (17) komin (3) komplet zimowy (1) królik (16) krótka historia (5) kursik (1) kwiaty (1) lace (1) lapis lazuli (1) liliowce (1) malabrigo (1) Małgorzata Gutowska Adamczyk (1) marmur (2) melanż (1) minerały (8) mitenki (2) moja wieś (18) moje candy (14) moje miasto (4) monogramy (5) mój ogród (112) mój pies (32) muszla szara (2) na drutach (186) na drutach dla dzieci (48) na drutach-kursik (9) na rowerze (2) nad morzem (1) nasiona (1) oksydowanie (1) Pavlova (1) perła (1) perła fancy (1) piórkowy sweterek (1) pled (9) poduszka (8) pompom (1) pompon (4) pompony (1) ponczo (4) powrót (1) prezent (1) pulower (2) recykling (1) ręczna robota (13) ręczne dzierganie (4) rękodzieło (12) rocznicowe candy (2) różowy marmur (1) różowy sweter (1) rzemień skórzany (1) serce (3) skóra (1) skrzat (3) smacznego (11) spódnica (1) srebrne serduszko (9) srebro (16) srebro oksydowane (5) srebro zmatowione (1) sukienka (12) sukienka dla dziewczynki (1) sukienka na drutach (3) sweter dla dziewczynki (1) sweterek (6) swetry na drutach (57) szal (9) szalik (7) szary agat (1) szewron (5) szydełkiem (42) szydełkiem dla dzieci (5) szydełkiem-kursik (7) ścieg angielski (2) ścieg podstawowy (2) świąteczne dekoracje (18) święta (5) tasiemka (1) to i owo (1) top na drutach (1) torba (1) torba szydełkowa (1) tort Pawłowej (1) transfer na materiale (1) tshirtyarn (1) turkus (3) turkus afrykański (2) turmalin (1) tweed (2) uszyte (66) wakacje (1) własne metki (2) włókno z recyklingu (1) wspólne dzierganie i czytanie (23) wydziergane na drutach (1) wygrałam (4) wymianka (4) wypoczynek (2) wyróżnienia (9) wzory (6) z innych źródeł (2) z lnu i bawełny (64) zabawa (4) zabawka (1) zielona sukienka (1) zima (1) żakard (6) życzenia (20)

sobota, 11 maja 2013

Jak to było.....???

Święta majowe upłynęły szybko, zimno, deszczowo, burzowo
Było jednak kilka fajnych momentów:
♥ Bywałam w gościach i przyjmowałam gości :)
♥ Udało mi się zrobić kilka fajnych zdjęć:
1. Sójka, która na naszą brzozę przylatywała po smakołyki w postaci chrabąszczy
2. Bocian, który nie bał się wcale i spacerował sobie po łące
 dobrych kilkanaście minut
3. Nie wiem  jaki to ptak, ale gniazdko uwił 2 metry za naszym płotem i  jeszcze nie wie, że będę go obserwować

4. W centralnym punkcie powyższego zdjęcia  szara plama, to czapla siwa. Mają gniazdo 30m od naszego płotu, na szczycie sosny. Jestem taka podekscytowana. Przez lornetkę można je dokładnie podglądać .
♥ Nie tylko robiłam zdjęcia naszym mniejszym, skrzydlatym braciom.  Dziergałam trochę
 i wydziergałam takie coś z bawełnianej włoczki, która została po zakończeniu  TEJ sukienki
 Ot, taki.................... dziurawy, granatowy, mięciutki zwyklaczek
♥ Jeśli chodzi o codzienność, to jestem w dalszym ciągu w ogródkowo / grządkowym anoku :)
Dlatego żegnam się już, pozdrawiam najserdeczniej, zapraszam niebawem :)
życzę miłego słonecznego odpoczynku :)
kryska  ♥


45 komentarzy:

  1. powiem krótko majowe święta w Twoim wykonaniu CUDNE.
    pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyklaczek śliczny a sąsiedztwo masz super,nic tylko podglądać:))Słońca u nas ani śladu,paaada :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Goście fantastyczni. Chętnie bym takich przyjęła u siebie.:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu ślicznie złapałaś boćka i ptaki! :))) ach kocham takie widoki! no i zwyklaczek wcale nie taki zwykły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze dwa zdjęcia są REWELACYJNE!!!
    miałaś nie lada farta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,,ale Ci wyszła śliczna bluzeczka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ptaki :-) Moja córcia zaraziła mnie tą miłością. Cudne okazy upolowałaś :-)
    Bluzeczka wspaniała - bardzo mi się podoba :-) Kolor cudny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia zrobiłaś, musiałaś być blisko spacerującego bociana, bluzeczka też bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne foty... u nas też sporo ptaków wkoło... a na ostatniej wyprawie rowerowej widziałam dudka... była bardzo zdziwiona, bo chyba pierwszy raz w tej okolicy widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu, piękne zdjęcia ptaków! Ja też lubię fotografować naszych skrzydlatych przyjaciół :)
    Bluzeczka jak na "zwyklaczka" wyszła zupełnie niezwykle :) Podobnie jak Ty działka wciągnęła mnie całkowicie, ale daje mi to wiele radości!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne zdjecia :) Fajna bluzeczka :) moze i prosta ,ale za to baardzo ladna :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, fajnie jest tak podglądać ptaszynki. Kiedyś u mnie zagościł mały ptaszek z zielonym brzuszkiem, ale zupełnie nie wiem co on za jeden. Cieplutko pozdrawiam. A ten bociek to coś podrzucił? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite czapla tak blisko domu, to na prawdę rzadkość.Pozdrawiam i życzę Ci ciekawych tematów do fotografii, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ptaszki i bluzeczka też :-)
    Lubię takie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i oczywiście bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie sójki świetne! Lubię te ptaszki- mam taki charakter jak one:))) Też zbieram się wszędzie jak sójka za morze:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku ile ptaszków u Ciebie, wszystkie śliczne :)
    Wspaniale tak je obserwować.
    No i oczywiście piękny wyrób, Twoich zdolnych rączek :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałoby się rzezc: niebo an Ziemi: przyroda na wyciągnięie ręki a w wolnej chwili dzierganie:-) Żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki tobie poznam wszystkie gatunki ptaków :) piekne to niebieskie co wydziergałas. Jednym słowem nie próżnowałaś w te majowe dni :) pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To masz co podglądać - pasjonujące musi być to zajęcie :-) A zwyklaczek naprawdę niezwykły :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż zazdroszczę Ci Krysiu tyle wspaniałości do podglądania. Nic bym pewnie nie zrobiła tylko się gapiła:)
    Bluzeczka pięknie wyszła a kolorek cudowny - chaberek pasuje do łąki za płotem, hihi
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ciekawie u ciebie za płotem! Tylko obserwować! Fajna bluzeczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia:)sójka boska:)Bluzeczka fajny kolorek:))Pozdrowionka:D zastanawiam się z kąt się biorą te serduszka śliczne?

    OdpowiedzUsuń
  24. Musisz serduszko wkleić do swoich dokumentów i przenosić je na bloga na zasadzie kopiuj / wklej. Potem można już kopiować z bloga:)Jeśli będziesz miała problem ze znalezieniem serduszka, to pisz, a prześlę Ci na e-maila:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. w boćku to się zakochałam!!! :))
    piękne widoki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. czapla na sośnie, Jakiś ptaszek prawie,że na płocie...Rewelacja:)"Zazdraszczam" hihhii takich widoków. Pozdrawiam serdecznie,życząc miłej niedzieli:))
    Wpadnę tu jeszcze, by podglądać Twoje ptaszki!!

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak ogórdkek jest teraz na pierwszym planie :) bluzeczka wyszła ślicznie :) i te ptaszki cudne zdjęcia :)pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  28. Również bardzo lubię obserwować ptaki!Przy ładnej pogodzie praca w ogródku to sama przyjemnosć.
    Dziergadełko ma śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  29. No i kolejne cudeńko wydziergałaś !
    A fotki ... cudne kadry !
    Uwielbiam z obiektywem przyrodę obserwować, uwielbiam ją podziwiać.
    Dziękuję kochana za cudowną wiosenną podróż wokół Twojego domku !
    Cieplutko pozdrawiam i przy okazji i do mojej fotografii zapraszam:
    http://beaartdecor.blogspot.com/p/moja-fotografia.html ... tam kilka nowości !

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia zrobiłaś, a sweterek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cóż za skromność:) Mnie "zwyklaczek" bardzo się spodobał.A co do podglądania przyrody, również nie mogę się oprzeć i nieraz mam "zatracenie czasu" gdy nagle coś mi wpadnie w oko:))))))
    A jak widać wokół Twojego Królestwa, można się czasowo zatracić:))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. PIĘkne zdjęcia!:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne ptaszki zagnieździły Ci się w sąsiedztwie:) Czy latem też je przyciągasz smakołykami? Pewnie przyjemnie jest pracować w ogrodzie wśród ptasiego świergotu:) Ja mam blisko ruchliwą ulicę i częściej zamiast ptaków słyszę warkot silników, niestety:(
    Zwyklaczek bardzo uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękność wydziergałaś prawdziwą! Widzę , że łono natury wciąga nas szczególnie wiosną, ale czyż można się dziwić, zdjęcia mówią same za siebie! Pozdrówka miluśkie!

    OdpowiedzUsuń
  35. piekna przyroda i ptaszki w okól Ciebie , a sweterek sliczny !

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne to coś wydziergane :D I ja także walczę z bawełną na drutach, po raz pierwszy w mojej karierze dzierganowej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj zazdraszczam tej czapli;-)
    Pozdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie przyjemne ptasie sąsiedztwo :) Fajny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Very beautiful blog with interesting creations!!!
    I would be very happy to see you on my blog too!!!
    Kisses!!Sophie from Greece!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia wykonałaś:) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia. Ostatnio mogłam ptaki za balkonową szybą. Ale w tym tygodniu młode odleciały. Podglądam jeszcze gniazda internetowe orłów, bocianów itp. Niezwykłe są to chwile. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjecie bociana zawodowe:)Kryska, powinnas zalozyc bloga ornitologicznego:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki on tam zwyklaczek..raczej piękniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna bluzeczka. Z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ dziękuję za odwiedziny i dobre słowo ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...